Status Pelanggan:
|
|
Untuk No Order, pelanggan perlu rujuk pada email di bahagian SUBJECT. no tersebut perlu diletakkan dibawah bagi memudahkan Admin mengesan maklumat tempahan pelanggan
cth : Edaraiman Online's Store: Order 31
Dari contoh di atas,no order anda ialah 31.Sila masukkan 31 di ruang "No Order".
|
No. Order :
|
|
Nama:
|
|
No. Telefon
|
|
Alamat Emel:
|
|
Pembayaran Melalui
|
|
Jika pelanggan membuat pembayaran dua kali (kemungkinan berlaku jika menggunakan Cash Deposit Machine),sila isi borang ini dua kali.Ini untuk memudahkan pihak admin mengenalpasti rekod pembayaran.tq :-) |
Jumlah Bayaran : (eg. RM xxx.xx)
|
|
Tarikh Bayaran : (eg: 20/01/2013)
|
|
Masa Bayaran : (eg: 01:51 PM)
|
|
Bayaran Mempunyai Baki?
|
Ya
Tidak,saya bayar tepat2 |
Sila masukkan jumlah baki wang anda walau sesen dua.
Jika baki tidak diperlukan,sila taip "Saya sudah halalkan baki wang".Kami akan dermakan baki wang ke Tabung Bantuan Gaza/Palestin.
Jika hendak dikembalikan baki wang,sila nyatakan jumlah wang dengan tepat.Kami akan kembalikan selewat-lewatnya dalam masa 7 hari bekerja.harap maklum.
|
Jumlah Baki Wang:
|
|
Nama Penuh & No. Akaun : (Maybank,CIMB,BIMB)
|
|
Terima kaseh, anda akan mendapat pengesahan daripada pihak kami melalui email dalam tempoh 24 jam,insyaALLAH, penghantaran akan dibuat dalam tempoh 1-2 hari selepas pihak admin menerima pengesahan bayaran anda melalui form ini
Bagi pelanggan yang membuat bayaran melalui WESTERN UNION, anda di wajibkan send softcopy slip payment ke email kami themiraclebaru@gmail.com
|
Letakkan soalan sendiri (cth: Siapa nama kucing saya?)
|
|
Letakkan jawapan bagi soalan di atas (cth: Kucing saya bernama COMEL)
|
|
|
0 comments:
Post a Comment